Prologue Group lanseeraa tapahtumakonseptin nimeltä Labyrinth Finland.

 

Labyrinth on kokonaisuus tapahtumia, joiden keskipisteenä on sosiaalinen media. Sosiaalisen median mahdollisuudet, painoarvo ja tulevaisuus on sokkeloinen kokonaisuus, jonka tueksi Prologue Group kehitti Labyrinthin. Näiden aiheiden esille tuominen laajemmassa mittakaavassa on tärkeä suuntaviiva tapahtumien järjestämiselle.

Labyrinthin tulevaisuudesta on jo puhuttu, ja se tulee sisältämään tapahtumia niin nuorille kuin aikuisillekin.

Labyrinth Finland -konsepti avataan Labyrinth x business “Miten hyödyntää sosiaalista mediaa yrityksen myynnin tehostamisessa?” -tapahtumalla 22.9.2017 Tapahtumahotelli Huoneella.

Tapahtuma on suunnattu toimitusjohtajille, johtoryhmän jäsenille, liiketoiminta-, markkinointi-, HR- tai viestintäpäättäjille ja -asiantuntijoille sekä muuten sosiaalisen median kehittämisestä yritystoiminnassa kiinnostuneille. Tapahtuma koostuu puheista, jotka pitävät sisällään analytiikkaa, kokemuksia ja tapausesimerkkejä sekä workshoppeja. Nettisivut ja lipunmyynti aukeavat viikolla 32.

 

Lisätiedot:

 

Emilia Joensuu
Producer, Labyrinth Finland
Marketing Director, Prologue Group
emilia@prologuegroup.fi

http://www.labyrinthfinland.fi
https://www.facebook.com/labyrinthfi/